آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

توهم

دم از عشق و عاشقی میزد
ادای عاشق هارو در میاورد
دیگه کفرش رو در آورده بود که یکهو
ببینم تو اصلا میدونی عشق یعنی چی که اینقد دم از عشق میزنی؟
خوب .. خوب.... خوب آره!
یعنی چی؟
خوب ...یعنی ...یعنی دوست داشتن.
دیدی نمیدونـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی.

نظرات 2 + ارسال نظر
عسل سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 10:29 ب.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام.من نمی دونم والا ولی دقیقا این مطلبی که امروز نوشتی رو ۳،۲روز پیش یکی به من گفت.
واسه همون چون الآن کپ کردم هیچی نمیتونم بگم .در مورد نظرهایی هم که دادی ، با بعضی هاش موافق بودم که درستش میکنم . بازم ممنون . بای .

منظور؟
ولی از شوخی گذشته به خدا یکهو اومد به ذهنم .

قلب تنها سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 11:31 ب.ظ http://www.paryearezoha.persianblog.com

سلام نمیدونم چرا پیامهات واسه من بد میاد

راستی چند سالته؟

منهم نمیدونم ؟
خوب چرا انکد نمیکنی ؟
من ۶۲ ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد