آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

جواب دل من رو کی میده؟

زاهـــد بود تـــرانه گویـــم کردی                   سر دفتر بزم و باده جویم کردی

سجـــاده نشین با وقـــاری بـــودم                   بــازیچه کودکـــان کویــم کـردی

تو این مدت داشتم وبلاگهای بچه ها رو میخوندم و با روحیاتشون اشنا میشدم

مثلا رها اینکه چقدر به خواهرش علاقه داره و اینکه حاضر نیست به هیچ قیمتی از اون دور بمونه یا مثلا توپولی که چقدر غم غربت داره اذیتش میکنه یا رز که چقدر با احساس از عشق مینویسه یا مثلا صبرا که چقدر بی معرفته این همه مدت من پست هام رو بهش اختصاص دادم اصلا نیومد بگه خرت به چند من .

ولی خودم هم تو این مدت خیلی فکر کردم دیدم وقتی آدم به یکی دل میبنده دل کندن ازش خیلی سخت تر از اونی که حتی بتونی تصورش رو بکنی !

عجب آن دلــبر زیــبا کجــا شــد؟                  عجب آن سروخوش بال کجا شد؟

میان ما چــو شمــعی نــور مــیداد                  کجا شد ای عجب بی ما کجا شد؟

بــرو بر ره بـــپرس از رهگـــذران                 که آن هــمراه جــان افزا کجا شد؟

چو دیــوانه همی  گردم به صحـرا                 که آهــو اندرین صحرا کجــا شد؟

دو چشم من چو جیحون شد زگریه                  که آن گوهر در این دریا کجا شد؟

خدایا کمکم کن

داشتم فراموشش میکردم یعنی فکر کرده بودم که میتونم ولی این آخرین تحقیقی که در مورد مولانا برای دانشگاه کردم و کلی عوامل دیگه باعث شد دوباره دلم هوایی شه

خدایا کمک کن