آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

بحث های من و صبرا

 به چندتا پست قبلیم سر بزنین میبینیم که این بحث من و صبرا به خاطر چی بوده صبرا خانم گفته ی من رو

انکار میکنن و من دارم دلیل بر صدق گفته ام میارم .

من نوشته بودم که مقصر ما هستیم ولی صبرا این جواب رو داد:

ما همیشه مقصر نیستیم . روح جاهایی می رود که به او اجازه حضور داده باشند . در چاردیواری ذهن ما همیشه میله هایی هستند که به کشنده ترین زهر ها آغشته اند . گاهی اتفاق می افتد بلایی مزمن که وادارم می کند به رویش آغوش نگشایم .

چرا همیشه ما مقصریم درسته که روح جاهایی میره که اجازه بهش داده شده ولی اگه ما چشممون رو باز کنیم و عقلانی عمل کنیم و روح رو درست پرورش بدیم میتونیم خیلی راحت به روحمون یاد بدیم که کجا بره و کجا نره .

در مورد اون میله ها و زهر های کشنده ..... من انکارشون نمیکنم ولی همه اونها زائده تصورات ما هستن.

 اگر ما درست عمل کنیم این میله ها هیچوقت به وجود نمیان

در مورد قسمت آخر :

کمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک

من نفهمیدم یعنی چی !