آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

حقیقت

حقیقت انسان به انچه اظهار میکند نیست

بلکه حقیقت او نهفته در ان چیزی است که از اظهار ان عاجز است

 بنابراین اگر خواستی او را بشناسی نه به گفته هایش بلکه به ناگفته هایش گوش بسپار

این یک حقیقته ولی وقتی آدم از گفتن عاجزه و اون هم به ناگفته ها گوش نمیکنه اونوقت تکلیف چیه ؟

تو مقدس نبودی

زود به آخر رسیدن حرفها میون من و تو !

پا گذاشته انگاری سرما میون من و تو !

کی نشسته راست بگو توی دلت به جای من که دیگه نمیرسه به گوش تو صدای من ؟

واسه این بی کسی هام حتی تو هم کس نبودی !

من فقط خیال میکردم . تو مقدس نبودی !

به خیالم تو میای بانوی قصه هام باشی !

بشی مثل خود من تا همیشه باهم باشیم !

من نباشم شبهاتو بدون فانوس میشینی ! 

رویاهات خواب میمونن یکسره کابوس میبینی ! 

هنوز هم شبهام رو با عکسهای تو سر میکنم ! 

گاهی مثل اون روزها خوبیت رو باور میکنم !

واسه این بی کسی هام حتی تو هم کس نبودی !

من فقط خیال میکردم تو مقدس نبودی !

به خیالم تو میای بانوی قصه هام باشی !

بشی مثل خود من تا همیشه باهم باشیم!