آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

حال ندارم

خوب حال ندارم دیگه
آخه شما باورتون میشه آدمی که #C بشه 100 یا Java بشه 95 درس C به این مسخرگی رو بیافته ؟
خوب پس حتما استادش خوله که انداختتش دیگه!!
تازه اون هم #C ی که همه به زور پاس میکنن و Java ایی که همه میافتن.
خوب پس فکر کنم بهتون یقین حاصل شده که استادمون خول بوده.
خوب پس دیگه از من چه انتظار آپ کردنی دارین با این حال خراب ؟
اون هم تو این اوضاع خراب که یه استاد بی سواد آوردن سر ما بهمون اسمبلی درس بده.
زبون خود خود خود ماشین رو .
یارو زبون آدم ایزاد رو نمی فهمه میخواد به ما زبون ماشین رو بفهمونه؟!؟!؟!؟!
خوب مسلمه که ما هم نمی فهمیم .
نتیجه؟؟؟؟
همگی میافتیم به امید ترمی که این درس با یه استاد زبون بفهم ارائه بشه!!
نظرات 8 + ارسال نظر
آروین سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:29 ب.ظ http://www.darktea.blogsky.com

ببین عزیزم برای من C پلاس و ملاس و کلاس نذار...فارسی صحبت کن...می خوای منم اسم درسام رو بگم کلاس بذلرم:
Operation Research
Cost Accounting
Money,Foreign Currency and Banking
Budget Principles
Excel Skills in Accounting
...
راجع به اون چتر هم باید بگم که آدو عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود...پس بهت چیزی نمی گم
...
در ضمن گفتم یه متنی چیزی بذار تو وبلاگت نه کارنامه ات رو
...
این قدر هم (...) لیسی دختر ها رو نکن...آخه از درنا به تو چه خاصیتی می رسه که می ری دستمال یزدی بر می داری و اونم به (...) اس حسابت نمی کنه و ضایع می شی...محلش نذار دخترهی (...) رو
...
به وبلاگ من هم سر بزنید ای ارازل و اوباشی که وبلاگ این بشر رو می خوانید.(...) هر کسی که کامنت نذاره
...
خطاب به بهروز سیرابی: (...)
...
شهرداری هم گفته اگه وبلاگ اوچ رو به علت کسادی می خواد ببنده
....
به عنوان سر گرمی داخل پرانتز کلمه ی مناسب را قرار دهید

اصلاح غلط دیکته ای: سه‌شنبه 10 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ http://www.ghalat_dikteh.com

خط ۹:آدو---->آدم
خط۱۳:اس--->اش
خط۱۴:دخترهی---->دختره یه
خط۱۸:اگه باید حذف شود

مهسا خانوم تفنگدار چهارشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ب.ظ http://3101830.persianblog.com

سلام بر دوست خودم....
خوشحالم که اومدی و بهمون سر زدی!‌
اعترافاتت رو اینجا هم بنویس و دوستات رو دعوت کن تا اونا هم از خودشون بنویسن...
و خیلی خوشحالم که خوشحال شدی.....
بازم بهمون سر بزن....

اتابک پنج‌شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.arezooye-asheghane.blogfa.com

سلام دوست عزیز.
انشاا... که حالتون خوب بشه.
به روزم.
به دوستانتون هم معرفی کنید.
در پناه حسین...

منم دیگه سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 12:46 ق.ظ

سلام نی نی من...
وای الهی نمی دونستم اینجوری شده...وای چراااا آخه؟ الهی درکت می کنم چقدر عصبانی هستی آخه منم بله...اونم از یه درسه آسون مزخرف که همه فکر می کردیم زیر ۱۵ تو کلاس نیست....۸ نفرو انداخت...اصلا باورم نمی شه
یعنی واقعا اینا عقده این؟

مواظب خودت باش عزیز...تو بچه زبل و باهوشی هستی . من باورت دارم
بای بای بای بایییییی

رضا حسینی شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:41 ق.ظ http://www.hosseiniMusic.mihanblog.com

××××××دل من با غمت صدها هزار راز نهان دارد
×××××
×××
××
×
××
×××
××××
×××××کدامین قاصدک از روی ماه تو نشان دارد
××××××××××××××××××××××××××××××××××
همیشه چشم براه حضور سبز و سازندتون در کلبه ی حقیرانم هستم
ارادتمند شما.........
.............................رضا حسینی...................................
در پناه ایزد عشق
یا علی[گل]

رضا حسینی دوشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:20 ق.ظ http://www.hosseiniMusic.mihanblog.com

مهربانم برادر عزیزم سلام
ممنون که با حضور سبزت بهم نیروی دوباره میدی
در پناه ایزد عشق
یا علی

رضا حسینی پنج‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 06:01 ق.ظ http://www.hosseiniMusic.mihanblog.com

وقتی دلم میگیره
....
.....برای روز پرواز
....
وقتی بهانه ای نیست
....
......برای از نو آغاز
....
.....
.......تو تنها دلخوشیمی
....
...........ترانه ساز آواز


...........................................

تقدیم به دوست خوبم
که همیشه حضورش دلگرمی نوشتنمه
در پناه ایزد عشق
یا علی[گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد