آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

من یادم رفت

حق چاپ این عکس محفوظ میباشد

تو نظرت چیه ؟
این عکس رو روز 7فروردین سال 1385 توی بازار کاشان انداختم
الان تهرانم دیروز وقتی عکس رو دوباره با دقت نگاه کردم تمام وجودم پر شد از یه حس غریب یه دنیا افسوس وجودم رو گرفت
من 10 دقیقه داشتم از دور نگاهش میکردم اصلا سرش رو بالا نیاورد تمام حواس اون به درسش بود و تمام حواس من به اون
ولی الان که بهتر فکر میکنم میبینم آدم بعضی وقت ها با یک صحنه هایی روبه رو میشه که از فکر کردن باز میمونه و بعدها افسوسش رو میخوره دقیقا مثل لحظه مواجه با عشق . عقل آدم توی اون لحظه از کار باز میمونه و آدم بعدش افسوس میخوره که چرا کاری نکردم
میدونی چرا من دارم افسوس میخورم ؟
من یادم رفت برم روی اون ترازو

nothing else matters


So close no matter how far
couldn't be much more from the heart
forever trusting who we are
and nothing else matters
never opened myself this way
life is ours, we live it our way
all these words I don't just say
and nothing else matters
trust I seek and I find in you
every day for us something new
open mind for a different view
and nothing else matters
never cared for what they do
never cared for what they know
but I know
so close no matter how far
couldn't be much more from the heart

برای

اونی که خیلی دوسش داره.

تقدیمی

گفتم: دل و جان در سر کارت کردم

                                           هرچیز که داشتم نثارت کردم

گفتا:تو که باشی که کنی یا نکنی

                                          آن من بودم که بی قرارت کردم

 

                                  تقدیم به او که با یه عالمه نگرانی بی قرارم کرد.