آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

کسی رو دوست داشته باش که دوست داشته باشه.

دیگه ازش هیچ خبری نیومد
هیچی
اون فهمیده بود که کارش اشتباه بوده
فهمیده بود
فهمیده بود و به خودش میگفت :
(خیلی باید سنگ دل باشم که به کسی که دوستم نداره بگم دوست دارم )
آخه نمیخواست اون از اینکه مجبور بهش بگه نه عذاب بکشه
با خودش میگفت :
(شاید اون هم دلش جای دیگه باشه )
البته این رو مدیون دوست عزیزش یعنی دختره وطن بود
و بعد از اون تصمیم گرفت کسی رو دوست داشته باشه که دوستش داشته باشه
میفهمین که چی میگم ؟
نظرات 9 + ارسال نظر
سارا یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 11:46 ب.ظ http://nahaleman.persianblog.com

سلام مطالب زیبایت را خواندم موفق باشید... با آنکه در حریم تو بیگانه ام هنوز سوی تو می کشد دل دیوانه ام هنوز تار شکسته ام ننوازد کسم اگر بیخود فتاد بگوشه ی میخانه ام هنوز بیگانه آشنای تو شد ، ای امید دل تنها منم که پیش تو بیگانه ام هنوز سر گشته ی جنونم و ابنای روزگار خلقی زبان نبسته زافسانه ام هنوز بی خانمان عشق توام پا نمی نهی ای مه شبی بکلبه ی ویرانه ام هنوز می بی نگاه گرم تو مستی نمی دهد زهر است جای با ده به پیما نه ام هنوز

از این شعر بسیار زیبا و نظرت ممنونم
برات آرزو میکنم برام آرزوی موفقیت کنی :ی
ازت ممنونم پیروز و موفق باشی
بتزم بهم سر بزن

عسل دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:15 ق.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام.همه رو خوندم ولی ... یعنی دیگه تموم شد . به همین راحتی ... این که نمیشه که ... ولی یه چیزی میگم ببین باهاش موافقی :
زندگی دو نیم است
نیم اول در انتظار نیم دوم
و نیم دوم در حسرت نیم اول
....................................................

نمی دونم چی بگم ولی چون تصمیم به زندگی جدید گرفتی خوشحالم.

حالا دیدی که شد
ناراحت نمیشی اگه باهات مخالفت کنم ؟
آخه به نظر من زندگی دو نیم داره
نیم اول در تلاش برای دست یابی به نیم دوم
نیم دوم لذت بردن از تلاش نیم اول
دیدی زندگی چقدر زیبا تر شد
برای همین که تو داری برای کنکور سخت درس میخونی
غیر از اینه؟
ازت ممنونم بازهم بهم سر بزن
انشاا... که کنکور هرچی زدی قبول شی

دختره وطن دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:43 ب.ظ http://dokhtarevatan.blogsky.com

سلام......ممنون از نظرت......مطلبت خیلی قشنگ بود....ممنون از اینکه حرفمو قبول داری یه جورایی ....خیلی خیلی خوشحال شدم.....راستی نظری رو که تویه وبلاگم دادی قابله خوندن نبود....بازم ممنون.......لینکتو می ذارم:ی....موفق و پایدار و سربلند باشی...تا بعد...بای بای

سلام خواهش میکنم
تو میتونی اونجا رایت کلیک کنی بعد روی انکد از روی اتوماتیک بذاری عربی وبعد برگردونی روی اتوماتیک
اون وقت میتونی نظرم رو بخونی
از این که بابت اینکه یک چیزی به من یاد دادی خوشحال شدی خوشحالم
تو هم موفق باشی
راستی نگفتی برای چی اینترنت تا آخر شهریور نداری؟

دختره وطن دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:04 ب.ظ http://dokhtarevatan.blogsky.com

سلام دوباره :ی...حالا ببینم چی میشه شاید بتونم بخونمشون نظررو :ی...بعد من واسه چهارشنبه می خوام برم ایران....اونجا اینترنتمون خرابه واسه همین نخواهم داشت دیگه :ی.....تا بعد...موفق باشی...با بای

دختره وطن دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ب.ظ http://dokhtarevatan.blogsky.com

ای بابا...بازم سلام :ی.....شرمنده اما اون کاری رو که گفتی انجام بدم تا بتونم نظراتو بخونم رو نتونستم انجام بدم:ی ....واسه همین الان هیچ کدوم از ۳ تا نظرات معلوم نیستن !!!!!!!!!!تا بعد...موفق باشی.بای

دختره وطن دوشنبه 6 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:34 ب.ظ

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخیلی ببخشید....فهمیدم باید چی کار کنم.....پیامات اومد...واقعا معذرت می خوام این همه نوشتم !!!!

من خیلی خوشحالم که این همه از طرفت نظر دارم البته نظر که نه ولی خوب همین که زیر لیستم نوشته شده ۶ خودش خیلیه :ی

دختره وطن سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:02 ب.ظ http://dokhtarevatan.blogsky.com

:ی ...ممنون...خودمم همین فکرو می کنم....اما آخه بعضی هاشونو خیلی دوست دارم...آهنگشون خیلی باحاله :ی.....واسه همین دیگه نمی شه نذارم:ی اما سعی می کنم کمتر بذارم :ی ممنون از نظرت...بازم سر بزن...تا بعد..بای بای..

مسعود سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:46 ب.ظ http://bemanad .blogsky.com

پدیده سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.paryearezoha.blogsky.com

سلام

بازم از ته دل

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد