آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

the speed of sound

How long before I get in?

Before it starts, before I begin?

How long before you decide?

Before I know what it feels like?

Where to, where do I go?

If you never try, then you'll never know.

How long do I have to climb,

Up on the side of this mountain of mine?

 

Look up, I look up at night,

Planets are moving at the speed of light.

Climb up, up in the trees,

Every chance that you get,

Is a chance that you seize.

How long am I gonna stand,

With my head stuck under the sand?

I'll start before I can stop,

Before I see things the right way up.

 

All that noise and all that sound,

All those places I got found.

And birds go flying at the speed of sound,

To show you how it all began.

Birds came flying from the underground,

If you could see it then you'd understand…

 


Ideas that you'll never find,

All the inventors could never design.

Japan and China all it up
The buildings that you put up,

The sign that I couldn't read,

Or a light that I couldn't see,

Some things you have to believe,

But others are puzzles, puzzling me.

 

All that noise and all that sound,

All those places I got found.

And birds go flying at the speed of sound,

To show you how it all began.

Birds came flying from the underground,

If you could see it then you'd understand…

Ah when you see it then you'd understand…

 

All those signs, I knew what they meant.

Some things you can invite.

Some get made, and some get sent,

Ooh…

Birds go flying at the speed of sound,

To show you how it all began.

Bird s came flying from the underground,

If you could see it then you'd understand…
اگه اشتباهی داشتم خوشحال میشم بهم بگین
پیشا پیش از نظراتتون ممنون

نظرات 8 + ارسال نظر
امیر ستاره مرگ سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.MahabadDeltaHacking.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ قشنگی داری
من به عنوان مدیر اصلی گروه دلتا هکینگ مهاباد به شما تبریک میگم و از شما میخوام برای توسعه نام گروه امنیتی دلتا هکرز لوگو ولینک ما رو در وبلاگ خودتون قرار بدین
تا ما نیز پشتیبان شما باشیم و و بلاگ شما رو از هک و فیلتر شدن محافظت میکنیم
با گذاشتن لینک ما در وبلاگ خود در امنیت صد در صد گروه هکران دلتا قرار خواهید گرفت
اهداف امنیتی ما:::
هک ودفنیس کردن وبلاگ های مبتذل سکس
امنیت در چت رووم ها و محافظت از ایمل های شما
برخورد شدید با کسانی که بدون اجازه و ذکر منبع اقدام به کپی برداری می کنند
و خلاصه مقابله با هکران بیکار و مریض
با تشکر از شما
مدیر گروه دلتا هکرز
امیر ستاره مرگ
http://www.MahabadDeltaHacking.blogsky.com

دختره وطن سه‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 10:14 ب.ظ http://dokhtarevatan.blogsky.com

سلام...بازم مثله همیشه خیلی خیلی قشنگ نوشته بودی...واقعا عالی بود.....اشتباهم که نداشتی :ی‌...تو که مارو درس میدی بابا...اونوقت ما بیایم اشکالاتو پیدا کنیم:ی.....راستی من آپم بیا بدرقه:ی.....دعا یادت نره.....واقعا ممنون می شم...تا بعد..بای بای...موفق و پیروز و سلامت باشی...

مرسی خانومی
ایران میای به ما هم سر بزن

گمشده آشنا چهارشنبه 8 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 07:49 ق.ظ http://meandyou.blogfa.com

این که ماله colplay هست
اقلا ترجمه اش میکری

یادم نمیاد گفته باشم مال من یا بابامه
در مرد ترجمه هم خیلی چیز ها ترجمه نشن بهتر
خیلی چیز ها هست که باید دید منظور نویسنده چی بوده
یا اصلا ترجمه اش بر میگرد به برداشت شخصی خود آدم

عسل پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:41 ق.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام. خوب نوشتی ولی منم با متن انگلیسی با ترجمه موافقم

ولی به نظر من متن انگلیسی اون هم به خصوص شعر وقتی که آدم به نویسنده دسترسی نداره یا از منظورش چیزی نمیدمنه کار خیلی بدیه
اصلا جیزه

هنگامه یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 12:47 ق.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام

من هیچ نظری نمی دم .
چون ...

میتونم بپرسم چرا؟

سارا یکشنبه 12 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 02:41 ق.ظ http://nahaleman.persianblog.com

تو به من خندیدی
و نمیدانستی
من به چه دلهره از باغچه ی همسایه
سیب را دزدیدم
باغبان از پی من تند دوید
سیب را دست تو دید
غضب آلوده به من کرد نگاه
سیب دندان زده از دست تو افتاد به خاک
و تو رفتی و هنوز
سالها هست که در گوش من آرام آرام
خش خش گام تو تکرار کنان
میدهد آزارم
و من اندیشه کنان
غرق این پندارم
که چرا
خانه ی کوچک ما سیب نداشت.............سلام خوبی از کامنتت ممنون امیدوارم همیشه دلت شاد و لبت خندون باشه

سلام
من عاشق زنده یاد حمید مصدق هستم مخصوصا این شعرش که اولین شعر نو بود که تو زندگیم حفظش کردم
۱ماه بعد از این که این شعرش رو حفظ کردم فهمیدم که فوت کرد .
الان که این رو خوندم خاطرات دوران دبیرستانم برام زنده شد
حمید مصدق از اقوام بقل دستیم بود سال دوم دبیرستان .
یادش بخیر ... هی ..

پدیده سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 06:35 ب.ظ http://www.paryearezoha.blogsky.com

عسل چهارشنبه 15 تیر‌ماه سال 1384 ساعت 08:03 ق.ظ http://ssevenn.blogsky.com

سلام. چرا آپدیت نمی کنی . من به روزم ولی برای آخرین بار...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد