آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

سلام بعد از کلی وقت تازه اونهم شانسی




این رو بستن من هم رفتم بلاگ اسپات
از این به بعد میتونین اپیزود های من رو از این آدرس دنبال کنین

http://silentfeel.blogspot.com
موفق باشین و بیاین اون طرف و با اپیزود جدیدم حال کنین
به خدا داره به جاهای باحال ماجرا جویانه اش میرسه
از کلیه وبلاگ نویسان ماجرا جو دعوت رسمی به عمل می اید که به وبلاگ جدیدم سر بزنن و لذت ببرن
دوست دار شما دوستار او
نظرات 1 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1384 ساعت 01:48 ق.ظ http://nahaleman.persianblog.com

دوست خوبم،ممنون از حضور!موفق باشی و زندگي شايد آن لحظه مسدوديست كه نگاه من در ني ني چشمان تو خود را ويران مي سازد ودر اين حسي است كه من آن را با ادراك ماه و با دريافت ظلمت خواهم آميخت پاينده.

سلام سارا جان
ببخشید این که نوشتی یعنی چی ؟
البته ببخشید ها ولی به خدا خیلی سخت بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد