آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

دارم دیوونه میشم

How Would It Be
امید وارم هیچکدومتون حالی که من الان دارم رو نداشته باشین
اومدم معذرت خواهی
میخوام بگم که فعلا نمیتونم ادامه داستانم رو براتون بگم
نمیدونم
خیلی احمقم
خدایا کمکم کن
نمیتونم
خیلی سخته
خدایا کمکم کن شرایت جوری بشه که بتونم بقیه داستانم رو
برای بچه ها بگم
ای خدا دارم میمیرم
برام دعا کنین
من خیلی احمقم که عقلانی عمل کردم
احمق بودن خیلی عاقلانه تر
حداقل تا یه جایی و اون هم فقط تو این یه مورد
غلط کردم
امید وارم اشتباه کرده باشم و بتونم جبرانش کنم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد