آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

آروم ولی ...

yesterday is history, tomorrow is a mistery, today is a gift, thats why its called the present

nothing else matters


So close no matter how far
couldn't be much more from the heart
forever trusting who we are
and nothing else matters
never opened myself this way
life is ours, we live it our way
all these words I don't just say
and nothing else matters
trust I seek and I find in you
every day for us something new
open mind for a different view
and nothing else matters
never cared for what they do
never cared for what they know
but I know
so close no matter how far
couldn't be much more from the heart

برای

اونی که خیلی دوسش داره.

نظرات 17 + ارسال نظر
مرورگر.کام سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ http://www.moroorgar.com

آخرین اخبار ایران و جهان در بزرگترین آرشیو خبری در ایران. خبر+عکس. :: اخبار را در www.moroorgar.com حرفه ای بخوانید ::

منم دیگه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:27 ب.ظ

واااااااااااااای امیرحسین جان !
میدونی منم این آهنگو خیلی خیلی خیلی خیلیییییییییی دوست دارم خیلی...
خوش بحال اونی که براش نوشتی.... درکش میکنم

آرزو سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ب.ظ http://harfhayearezoo.blogfa.com

سلام
خوفی؟
الان شمال داری خوش میگذرونی ها.
سلام منو برسون.
راستی برای اونی که خیلی دوسش داره یعنی چی؟
کی دوسش داره؟D:D:D:D:
خوش بگذره.
پیروز باشید.
بدروووووووووووووووووووووود.

بانوی شعر چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:57 ق.ظ http://banoyesher.blogfa.com

no ... if you love me ... i cant forget you ... for ever ,,,

توپولی چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

عالی
همین!

عسل چهارشنبه 9 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.hamonharfhayeasal.persianblog.com/

سلام. خوبی؟ ایول ..... تو کی فرصت کردی که آهنگ مورد علاقش رو پیدا کنی؟ انگاری ضربتی کار می کنی!!!! راستی ببین غذای مورد علاقش چیه. دستور پختش رو بنویس!!! در مورد غلط املائی ها هم باید بگم : به هر حال کمال همنشینای بهروز در من اثر کرد دیگه!!!!!! ما اینیم . موفق پیروز و عاشق باشی. قربانت........عسل

هیلدا جمعه 11 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:21 ق.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

خصوصی بود دیگه.......ولی خوب سلیقه ای داره خوب

امیرحسین شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:20 ب.ظ http://bigblackrat.blogsky.com

میخواستم بگم من نظر های مزخرف و غیر اخلاقی و چرت رو پاک میکنم
البته نه نظر هایی که خوشم نیاد فقط نظرهایی که از روی سوختن یه جای بعضی ها نوشته شده

[ بدون نام ] شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام خیلی قشنگ بود هم این پست هم وبلاگت

منم دیگه شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:31 ب.ظ

اینم تقدیم به تو

When I Think Of You
There is something on my mind, and I'm loosing concentration,
And I feel it every time that you are near me,
I could tell you all about your picture at my bedside,
I should call you sometime, and talk it over,
'Cos I get a kick inside, and I feel a tingle too,
It just comes from time to time,
And it only happens

When I think of you sleeping, when I'm dreaming, when I wake up,
When I think of you walking, when I'm talking, when I look up, when I think of

You take me away to a land of mass confusion,
And I don't know what to say when I am near you,
I could stand here all day long just staring at your window,
But I have so much to do, that's so important,
Then I get a kick inside, and I feel a tingle too,
It just comes from time to time,
And it only happens

When I think of you sleeping, when I'm dreaming, when I wake up,
When I think of you walking, when I'm talking, when I look up, when I think of

You may get the feeling that I'm dancing on the ceiling,
When I get a kick inside, and my head is spinning too,
It just comes from time to time,
And it only happens

When I think of you sleeping, when I'm dreaming, when I wake up,
When I think of you, when I whisper to your picture, when I kiss it, when I think of you

When I think of you, when I'm dreaming we're together, on my sofa,
When I think of you, when I'm wishing that we're kissing, when we're dancing,
When I think of you.

هیلدا یکشنبه 13 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:56 ب.ظ http://www.hildabihamtast.blogsky.com

این ((منم دیگه ))کیه؟؟؟؟؟؟!!!!!هم خصوصی شده بلاگت هم اینگه خودت یکمکی مشکوک میزنی

پیرفرزانه دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ق.ظ http://pirefarzaaneh.blogsky.com

سلام. ممنون که سر زدی

من دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:46 ق.ظ

خوب شد اون لوگو رو برداشتی و این عکسه هم قابل تحملتر از قبلیه.. وبلاگت داره خودشو پیدا می کنه!

میلاد دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ http://pesarybnammilad.blogsky.com

سلام آقای خوش خنده

ببینم اصلا کی به تو گفته که منو درک کنی ها؟
من اون موقع نه رفتم تو فضا نه اینم که کلی حال کردم تازه کلی از دست هیلدا ناراحت شدم
من درکت میکنم حسودی میکنی نه؟

میلاد سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:47 ب.ظ http://pesarybnammilad.blogsky.com

سلام خوشگله

اولا من قصد مسخره کردن تو رو نداشتم .تو انجوری برداشت کردی(بلد نیستی برداشت نکن) بعدشم من نمی تونم زیاد بچرخم سرم گیج میره
صبر کن دارم برات(نمیدونم چی ولی دارم برات
امیدوارم کمتر بخندی برات بده!جیزه

آرزو سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:11 ب.ظ http://harfhayearezoo.blogfa.com

اگه میشه یه زحمت به خودت بده برو اوچ رو آپ کن.
همه کار هارو گذاشتی رو دوش این آروین بیچاره.
بچه مظلوم گیر آوردیD:D:

امیرحسین ؟؟؟؟ سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:26 ب.ظ

ببین چیکار کردی !!!!!
آخه من چی بگم به تو !؟!؟
کامپیوتر هم که ندارم . گوشی هم ندارم !
۳ تا کوچه پیاده اومدم ساعت ۱۰ شب تا برسم به اینجا !!!
اگه مامان بزرگم بیدار شه باشه باید پیش گربه ی مهربون کوچه بخوابم امشب .
خوابم نمیبره
دعا یادت نره
دو روز مونده تا ۱۷ فروردین
مواظب خودت باش
۲ شنبه . . . . .

کلی دعات کردم سر نماز
خیلی خوشحال شدم این کامنتت رو دیدم
باز هم برات دعا میکنم
تو هم مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد